Hvis du benytter Office365 i virksomhedsudgaven, har du mulighed for at synkronisere data direkte med den Exchange, der er mail- og kalenderserver i Office365. Det samme gælder, hvis du benytter Exchange i en anden sammenhæng, bare den er åben for adgang fra internettet.
Exchangesynkronisering har store fordele:
•Dine sendte og modtagne e-mails bliver automatisk sporet og kopieret ind i den rigtige sammenhæng i ChannelCRM, bare én af modtager/afsender er kendt og med e-mail-adresse i dit CRM.
•Din kalender bliver automatisk synkroniseret, så de er ens i CRM og i Outlook.
•Relevante kontaktpersoner fra CRM bliver automatisk overført så du også kan se dem i Outlook. (Og så din telefon viser kontaktpersonens navn når du modtager opkald fra en kunde).
•Synkroniseringen sker uanset om du åbner Outlook eller ej.
Exchangesynkronisering kan godt anvendes i sammenhæng med Office AddIn, så på den måde kan alle fordele i kombinationen høstes.