KPI skabeloner

<< Klik for at vise indholdsfortegnelse >>

Navigation:  Opsætning > KPI opsætning >

KPI skabeloner

Skabelon

Beskrivelse

Parametre

ACT0001

Antal møder x dage bagud i tid, hvor brugeren har deltaget

Tid (dage); Mål (antal)

ACT0002

Antal møder x dage bagud i tid, hvor brugeren har deltaget og hvor firmaet har en valgfri relation og mødet har en valgfri aktivitetskategori

Tid (dage); Mål (antal); Relation; Aktivitetskategori

ACT0003

Antal telefonkald x dage bagud i tid, hvor brugeren har deltaget

Tid (dage); Mål (antal)

ACT0004

Antal telefonkald x dage bagud i tid, hvor brugeren har deltaget og hvor firmaet har en valgfri relation og kaldet har en valgfri aktivitetskategori

Tid (dage); Mål (antal); Relation; Aktivitetskategori

ACT0005

Antal telefonkald og møder x dage bagud i tid, hvor brugeren har deltaget

Tid (dage); Mål (antal)

ACT0006

Antal telefonkald og møder x dage bagud i tid, hvor brugeren har deltaget og hvor firmaet har en valgfri relation og mødet/kaldet har en valgfri aktivitetskategori

Tid (dage); Mål (antal); Relation; Aktivitetskategori

PLA0001

Antal planlagte møder i x dage fremad, hvor brugeren deltager

Tid (dage); Mål (antal)

PLA0002

Antal planlagte møder i x dage fremad, hvor brugeren deltager og hvor firmaet har en valgfri relation og mødet har en valgfri aktivitetskategori

Tid (dage); Mål (antal); Relation; Aktivitetskategori

PLA0003

Antal planlagte telefonkald i x dage fremad, hvor brugeren deltager

Tid (dage); Mål (antal)

PLA0004

Antal planlagte telefonkald i x dage fremad, hvor brugeren deltager og hvor firmaet har en valgfri relation og kaldet har en valgfri aktivitetskategori

Tid (dage); Mål (antal); Relation; Aktivitetskategori

PLA0005

Antal planlagte telefonkald og møder i x dage fremad, hvor brugeren deltager

Tid (dage); Mål (antal)

PLA0006

Antal planlagte telefonkald og møder i x dage fremad, hvor brugeren deltager og hvor firmaet har en valgfri relation og mødet/kaldet har en valgfri aktivitetskategori

Tid (dage); Mål (antal); Relation; Aktivitetskategori

KAM0001

Den procentvise andel af de firmaer, hvor brugeren står som KAM, der er kontaktet (møde/telefonkald - uanset af hvem) de seneste x dage

Tid (dage); Mål (%); Relation; Aktivitetskategori

KAM0002

Den procentvise andel af de firmaer, hvor brugeren står som team-medlem, der er kontaktet (møde/telefonkald - uanset af hvem) de seneste x dage

Tid (dage); Mål (%); Relation; Aktivitetskategori

KAM0003

Den procentvise andel af de firmaer, hvor brugeren står som KAM, der er planlagt kontaktet (møde/telefonkald - uanset af hvem) de næste x dage

Tid (dage); Mål (%); Relation; Aktivitetskategori

SAL0001

Antal lukkede salg de seneste x dage, hvor brugeren står som ejer på salgsmuligheden

Tid (dage); Mål (antal)

SAL0002

Antal åbne salgsmuligheder med forventet lukning i de næste x dage og hvor brugeren står som ejer på salgsmuligheden

Tid (dage); Mål (antal)

SAL0003

Antal salgsmuligheder med brugeren som ejer, der er oprettet de seneste x dage

Tid (dage); Mål (antal)

FORECAST01

Medfører at brugerens forecast vises grafisk i KPI-vinduet. Resultatet på KPI-niveau er summen af planlagte salgsmuligheder i de næste x dage

Tid (dage); Mål (beløb)

ODUE0001

Antal uafsluttede møder og telefonkald - med brugeren som ejer - hvor starttidspunktet er overskredet


ODUE0002

Antal uafsluttede plan-aktiviteter - med brugeren som ejer - hvor starttidspunktet er overskredet