Please enable JavaScript to view this site.

ChannelCRM Hjælp

Navigation: » No topics above this level «

Navigering i CRM

Scroll Prev Top Next More

Stort set alt i ChannelCRM er navigérbart. Det vil sige at du kan klikke på det og dermed gå til yderligere information om emnet.

Du kan se at der kan navigeres ved at cursoren vises som en hånd. På en mobil enhed kan du ikke se cursoren, men du vænner dig hurtigt til, hvad der kan navigeres fra og hvad ikke.

 

Som hovedregel er det enkelt-klik, der skal til. Sådan er det i web-applikationer (svarer til links på en hjemmeside).

 

Når du skal navigere "baglæns" i systemet (som hvis du kommer fra en liste over firmaer, har åbnet et af firmaerne ved at klikke på listen og nu gerne vil tilbage til listen), så bruger du knappen "Tilbage" i vinduets nedre højre hjørne. Hvis det er en redigering du er i gang med, kan du også bare klikke gem (diskette-symbolet).

 

Uanset hvor langt inde i systemet du befinder dig, kan du komme tilbage til systemets hjemmeside (startsiden) ved at klikke på det store CCRM-logo øverst til venstre.

 

Når der skal data i systemet er det i mange felter bare at skrive tekst. Men andre felter er opslagsfelter - som f.eks. når der for et firma skal vælges hvilken person, der er den primære kontaktperson. Her kan du klikke pilen i feltet og så vælge fra en liste, men du kan også blot begynde at skrive navnet i feltet. ChannelCRM vil så automatisk opbygge en valgliste over det, der passer til det indtastede.

 

Og så en lille bonus: Mange steder er det slet ikke nødvendigt at skrive. At oprette et firma kan ske via den automatiske adgang til CVR-registret og mange steder vil systemet selv kunne regne felternes indhold ud fra det sted du befinder dig. Hvis du f.eks. planlægger en opfølgende aktivitet ud fra en telefonsamtale, så kan systemet selv regne ud, hvilken person i hvilket firma og i forbindelse med hvilken salgsmulighed, det drejer sig om. Så alt undtaget tidspunktet er forudfyldt. Nemt.